Club Forum

Please to create posts and topics.

Vertel hier van alles over je Dashcam!

Geef hier je bevindingen, eigenschappen, merk(en) en andere weetjes over jouw Dashcam.

Geüploade bestanden:
  • Dshcam2057b834ec5f96e.jpg

Hoewel geen dashcam, ben ik gisteren bij de mediamarkt geweest voor een actioncam.

De actie, BTW WEG ERMEE, zorgt nog voor een leuke korting! Het is wel zo, dat de meeste grote winkels ook met die prijs meegaan. Dus links of rechts om een aardige prijs voor de actioncam

De actioncam wordt in gezet als dashcam en video/foto dinges.

Vandaag al lekker aan het stoeien geweest, maar wat een opties. Morgen eens kijken hoeveel 500 en pannenkoeken erop passen 😉.

Later meer.

Inmiddels een weekje verder en moet zeggen de Actioncam bevalt zeer goed. Veel mogelijkheden om in te stellen en flexibel genoeg om zowel als Dashcam, als gewone camera te gebruiken.

In de auto gaat de stroomvoorziening van de Actioncam middels een batterij pack. Het voordeel is als je deze toch hebt, maar kan natuurlijk ook via de sigarettenaansteker, dat er op de batterij pack meer aangesloten kan worden wat tijdens het rijden gelijk kan worden opgeladen. Tijdens het filmen wordt er stroom afgenomen van de batterij pack en verbruikt de eigen Actioncam accu niets, wat weer fijn is als je buiten de auto wilt filmen of foto's wilt maken.

Èn René, hoeveel 500'tjes en pannekoeken heb je erop kunnen krijgen?

Waar kunnen we het resultaat zien?

Hier kan ik niet tegenop 🙂

Maar ik kan natuurlijk altijd een poging wagen!

Geüploade bestanden:
  • Collage-Fiat-2.0-v14-met-pannenkoeken.jpg

Het lukt je aardig, René!